Regulamin i informacje dla Klienta

WARUNKI OGÓLNE

  1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy DRAWC STORE, NIP 5882055401, Regon 388903709 (dalej: Sklep) działający pod adresem https//:drawc.store jest Arkadiusz Drawc, nr telefonu 501 718 291.
  2. Sklep prowadzi sprzedaż produktów odzieżowych.
  3. Ceny towarów oferowanych w Sklepie są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto). Na całkowity koszt zamówienia składa się cena towaru oraz koszt wysyłki.
  4. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe zarówno dla podmiotów posiadających zarejestrowane konto użytkownika Sklepu, jak i dla podmiotów nie posiadających takiego konta (dalej: Użytkownicy).
  5. Warunkiem umożliwiającym korzystanie ze Sklepu jest dokonanie przez Użytkownika akceptacji postanowień niniejszego regulaminu podczas rejestracji konta lub podczas składania zamówienia. Brak akceptacji regulaminu powoduje niemożliwość korzystania ze Sklepu.
  6. Podczas rejestracji konta Użytkownik jest proszony o podanie następujących danych:
  7. a) login b) hasło c) imię i nazwisko d) adres e) adres e-mail f) numer telefonu g) numer NIP (w przypadku przedsiębiorców)
  8. Podane przez Użytkownika dane są wykorzystywane do realizacji składanych zamówień. Użytkownik ma prawo do wglądu, modyfikacji lub usunięcia danych w każdym czasie, w tym celu powinien skontaktować się za Sklepem na adres sklep@drawcstore.pl
  9. Sklep chroni prywatność swoich Użytkowników i przetwarza ich dane wyłącznie w związku z prowadzoną działalnością, w szczególności nie udostępnia ich danych innym podmiotom poza przypadkami wynikającymi z przepisów prawa.
  10. Sklep zapewnia odpowiednie środki ochrony danych Użytkowników.
  11. Użytkownik składa zamówienie wypełniając udostępniony przez Sklep formularz zamówienia. Użytkownicy niezarejestrowani podają w treści formularza dane, o których mowa w ust. 6 lit. c-g
  12. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na podany adres mailowy.
  13. Każde zamówienie od nowego Użytkownika jest weryfikowane telefonicznie a warunki i czas dostawy określane w rozmowie telefonicznej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych).
  14. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sklep informuje o tym Użytkownika. w takim przypadku Użytkownik może zrezygnować z zamówienia, wybrać towar zastępczy lub po uzgodnieniu ze sklepem wstrzymać realizacje zamówienia do czasu gdy jego realizacja będzie możliwa.
  15. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. Sklep wystawia faktury VAT pod warunkiem zaznaczenia tej opcji w formularzu zamówienia.
  16. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia. Dostępne opcje to a) dostawa kurierem b) paczkomat c) odbiór osobisty
  17. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta, chyba, że ustalone jest inaczej.
  18. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych (czas liczony od zaksięgowania kwoty za zamówione produkty), w innym wypadku klient jest indywidualnie powiadamiany o terminie dostawy. Niektóre produkty są dostarczane w dłuższym terminie – terminy dostaw podane są przy każdym produkcie.
  19. Sklep oferuje następujące możliwości zapłaty za zamówione towary: a) przelew na rachunek bankowy b) za pomocą firmy rozliczeniowej – akceptacja kart płatniczych
  20. Sklep dokłada najwyższej staranności aby oferowane towary były najwyższej jakości oraz nie były wadliwe. Sklep udziela na oferowane konsumentom towary rękojmi na zasadach ogólnych.
  21. W przypadku gdy towary są nabywane przez przedsiębiorców, zastosowanie mają następujące zasady udzielania rękojmi: a) Sklep odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada ujawniła się w terminie 1 roku od daty zakupu towarów, b) nie stosuje się domniemania występowania wady rzeczy, a którym mowa w art. 556 (2) kodeksu cywilnego, c) nie stosuje się postanowień art. 568 (1) kodeksu cywilnego.
  22. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej listownie lub mailem . Prosimy aby w treści reklamacji umieścić opis wady oraz załączyć dowód zakupu. Przedsiębiorca jest zobowiązany załączyć fakturę.
  23. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, przekroczenie tego terminu nie jest tożsame z uznaniem roszczenia.
  24. Towary oferowane przez Sklep mogą być objęte gwarancją producenta. Sklep udziela gwarancji na wybrane towary, o czym informuje w opisie towaru. Treść gwarancji stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. 
  25. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Towar wraz z dowodem zakupu oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy powinien zostać przesłany na adres:
  26. ALDONY 10 / 4, 80-438 GDAŃSK.

Koszt zwrotu towaru ponosi Użytkownik. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

  1. Wszystkie nazwy handlowe towarów są znakami towarowymi lub nazwami zastrzeżonymi odpowiednich firm i zostały zamieszczone wyłącznie celem identyfikacji
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu. zmiany będą zamieszczone na stronach Sklepu na 7 dni przed ich wejściem w życie.
  4. Do korzystania ze Sklepu oraz jego zasobów niezbędny jest: komputer, połączenie z siecią internetową, dowolna przeglądarka internetowa (obsługująca cookies, JavaScript oraz aplety Javy i pliki flash), posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail). Za prawidłowość i konfigurację powyższych zasobów odpowiedzialny jest Użytkownik we własnym zakresie.
  5. Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie na jego komputerze plików „cookies” w celu utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu).

PŁATNOŚCI

Wszelkie płatności w naszym sklepie dokonywane są przez firmę Przelewy24. Dzięki temu mogą Państwo zapłacić kartą bankomatową czy kartą kredytową. Przelewy24, akceptuje większość dostępnych na polskim rynku kart kredytowych takich jak Visa, MasterCard, Maestro.

Przy zamówieniu prosimy o podanie informacji o konieczności wystawienia faktury i podanie danych do faktury. Taką fakturę wysyłamy na maila oraz do każdego zakupu w sklepie wystawiana jest faktura imienna wysyłana drogą mailową.

Istnieje również możliwość dokonywania płatności przelewem. Po dokonaniu zamówienia otrzymają Państwo dane potrzebne do opłacenia zamówienia przelewem. 

DOSTAWA

KURIER I PACZKOMATY

Dostawa jest bezpłatana. Możecie państwo wybrać opcję dostarczenia paczki przez kuriera bądź do paczkomatu INPOST.

ODBIÓR OSOBISTY

Nasza firma ma siedzibę w Gdańsku, zatem istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów po wcześniejszym kontakcie telefonicznym/mailowym.

DOSTAWA ZA GRANICĘ

Istnieje możliwość wysyłki produktów na granicę Polski. W tym wypadku prosimy o napisanie maila na adres sklep@drawcstore.pl gdzie dana paczka ma być dostarczona. Wyślemy informacji jaki jest koszt takiej wysyłki oraz czas oczekiwania.

REKLAMACJA

Jeśli towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłki, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową (ekonomiczną) razem z otrzymaną fakturą lub paragonem i opisem przyczyn reklamacji.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Reklamowany produkt należy zgłosić drogą mailową na adres sklep@drawcstore.pl z dopiskiem zwrot nr zamówienia (zwrot nr ID: XXXXXX).

ZWROTY

Towary nie mogą być używane. Muszą być kompletne i zwrócone w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta.

Każdy taki nietypowy przypadek prosimy omówić z naszym Biurem Obsługi Klienta (sklep@drawcstore.pl)

Przy zamówieniu i dostarczeniu większej ilości przedmiotów – możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.

PRZESYŁKA ZWROTNA

Wszystkie paczki zwrotne proszę kierować na nasz adres:

DRAWC STORE Ul. ALDONY 10/4, 80-438 Gdańsk

Proszę zawsze dołączyć potwierdzenie sprzedaży, paragon/fakturę oraz dane konta bankowego gdzie ma nastąpić zwrot gotówki.

Zalecamy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Proszę również szczególnie zwrócić uwagę na zapakowanie zwracanych przedmiotów.

ZWROT PIENIĘDZY

Zwrot pieniędzy odbywa sie przelewem na podane konto bankowe. DRAWC STORE zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.

W przypadku kiedy płatność została dokonana przelewem zwrot nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od nadejścia paczki.

W przypadku, gdy zwracane towary klient odeśle z przesyłką opłaconą przez DRAWC STORE, koszty takiego transportu zostania potrącone z kwoty zwrotu.

Wszystkie wysyłane przedmioty są zawsze kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, które są np. niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas informacji z krótkim opisem wady na adres: sklep@drawcstore.pl Wtedy skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji.

RODO

Administratorem Pani/a danych osobowych jest DRAWC STORE z siedzibą w Gdańsku, ul. Aldony 10/4, e-mail: sklep@drawcstore.pl. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy kupna produktów oferowanych w sklepie internetowym, działającym pod adresem drawcstore.pl, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a, b, c Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i przechowywane do momentu wykonania ww. celu przetwarzania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwi wykonanie umowy.

Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/u również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Pani/a dane osobowe nie będą uczestniczyły w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Shopping Cart